• Դասախոսություններ
  • Գիտաժողովներ
  • Դպրոցներ
  • Բլոգ
  • Մեր Մասին
    • Մեր դասախոսները
    • Գործընկերներ
Հարցերի դեպքում
+374 (44) 717 700
[email protected]
ԳրանցվելՄուտք
Medical EDUcation
  • Դասախոսություններ
  • Գիտաժողովներ
  • Դպրոցներ
  • Բլոգ
  • Մեր Մասին
    • Մեր դասախոսները
    • Գործընկերներ

Նորություններ

  • Գլխավոր
  • Նորություններ
  • Այսօր բոլորը ցանկանում են գտնել նոր պրակտիկ աշխատող մեթոդներ պացիենտին մոտիվացնելու համար։

Այսօր բոլորը ցանկանում են գտնել նոր պրակտիկ աշխատող մեթոդներ պացիենտին մոտիվացնելու համար։

  • Posted by Sargis
  • Categories Նորություններ
  • Ամսաթիվ 15 Փետրվարի, 2023
  • Comments 0 comment
Ընթերցման ժամանակ: < 1 րոպե

Այսօր բոլորը ցանկանում են գտնել նոր պրակտիկ աշխատող մեթոդներ պացիենտին մոտիվացնելու համար։

Մենք առանձնացրել ենք 5 միջոցներ, որոնց կիրառումը առավել կօգնի Ձեզ աշխատանքային գործընթացում։

Հետեևեք հետևյալ խորհուրդներին բուժառուին մոտիվացնելու համար

  •  Տվեք բաց հարցեր և ընկալեք պատասխանները ողջ էությամբ, ինչպես նաև մի՛ մոռացեք պահել տեսողական շփումը: Բաց հարցերը սովորաբար սկսվում են «ինչ», «որտեղ», «ինչպես», «երբ», «ինչու», «ում համար» և այլ արտահայտություններով։
  •  Ամփոփեք զրույցը, ընդհանրացումներ կատարեք` ցույց տալով, որ ուշադիր էիք լսում պացիենտին։

Օգտագործեք հաստատումներ` բուժառուի գործողություններին աջակցությունն ու քաջալերում ցույց տալու, առողջանալու ջանքերը բարձրաձայն գնահատելու ձևով։ Մարդիկ հակված են լսելու, վստահելու և հոգին բացելու նրանց առաջ, ովքեր տեսնում և ճանաչում են իրենց ուժեղ կողմերն ու գործադրած ջանքերը։

  • Գովաբանեք ու հուսադրեք պացիենտին «դու»-ով. «Դու ուժեղ մարդ ես», «Դու կկարողանաս» և այլն։
  • Ցույց տվեք բուժառուին, որ ոչինչ չեք պարտադրում, այլ կարևորում եք նրա ազատ ընտրության իրավունքը. օրինակ` «Ես կարող եմ ձեզ առաջարկել նաև…», «Կան այլ տարբերակներ ևս, ինչպիսիք են` … » և այլն։
  • Մի՛ օգտագործեք մեղադրանքներ, քանզի դրանցով Դուք կարող եք իսպառ ոչնչացնել փոխըմբռնումը։ «Սխալվում եք», «Դուք ինքներդ եք մեղավոր այս իրավիճակի համար» և նման այլ արտահայտությունները կարող են քանդել այն համագործակցության հիմքերը, որոնք դրվում են հենց այդ պահին։

▫️Մի մոռացեք, որ պացիենտին մոտիվացնելը մեծ կարևորություն ունի հաջողության հասնելու հարցում։

  • Կիսվել
Sargis
Sargis

    Թողնել մեկնաբանություն Չեղարկել պատասխանը

    Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

    ՀՂՈՒՄՆԵՐ

    • Գլխավոր
    • Դասախոսություններ
    • Գիտաժողովներ
    • Մեր դասախոսները
    • Մեր Մասին
    • Գործնկերներ

    ՊԱՅՄԱՆՆԵՐ

    • Գաղտնիության քաղաքականություն
    • Ամսական բաժանորդագրություն
    • Մեր առաքելությունը
    • Վճարման և վերադարձի պայմաններ

    ԿԱՊ

    Վարդգես Սուրենյանց 1

    +374 (44) 717 700
    [email protected]

    Copyright 2022 medu.am - All Rights Reserved.

    Վճարային համակարգեր-

    Մուտք

    Վերականգնել գաղտնաբառը

    Դեռ գրանցված չեք՞ Գրանցվել

    Գրանցվել

    Արդեն գրանցված եք՞ Մուտք գործել